Geheimen:
Swing Speed Level 8 Upgrade.
MarioCube |
| 9 jaar |
Start Chapter 17 na het voltooien van Chapter 16 en open de Swing Speed Level 8 upgrade bij de Upgrade Store.
De Swing Speed Level 8 upgrade kost 50,000 Hero Points.
Het gebruiken verwerft de Speed Freak award.
MarioCube |
| 9 jaar |
Nadat Doc Ock is verslagen en de credits is uitgerold, zal Chapter 16 starten en de Movie Theatre kan nu gekocht worden bij de Upgrade Store.
De Movie Theatre upgrade kost 1,000 Hero Points.
Nadat je het hebt gekocht, schakel over naar de Movie Theatre en activeer het Change icon om keuze te maken van Activision Logo, Treyarch Logo, de Credits, en 3 demo video`s.
De lokatie van de `Viceroy Cinema 8` movie theater is gemerkt op de map met een icon of een filmprojector.
Het is in het zuidelijke deel van het hoofd eiland, in het midden tussen Greenwich Village en East Village.
Het movie theater is noordoostelijk van Mary Jane`s appartement in SoHo (het huis icon met de letters `MJ` erop).
MarioCube |
| 9 jaar |
Nadat Doc Ock is verslagen en de credits is uitgerold, zal Chapter 16 starten en de Fight Arena kan nu gekocht worden bij de Upgrade Store.
De Fight Arena upgrade kost 5,000 Hero Points.
Nadat je het hebt gekocht, schakel over naar het Shocker Warehouse nabij het Lower East Side.
Ga het Warehouse binnen door de grote baai deuren.
Ga naar de hoofdkamer waar het eerste gevecht met Shocker plaatsvindt.
Verleen toegang naar het teken om het gevecht te beginnen.
Bij het eerste, is alleen `Timed Rounds` beschikbaar. Voltooi Round 3 opent de Boss Rounds optie.
De Boss Rounds inhouden de verscheidende villains van het spel met Thugs.
Geheimen:
Gemakkelijke Skyscraper Tokens
MarioCube |
| 9 jaar |
Ga naar de map van de stad en zoek erg dichtbij de gebouwen.
Je zal kleine gouden stippen zien bovenop de gebouwen.
Ze vertegenwoordigen de token plaatsen.
Geheimen:
Gemakkelijke Hideout Tokens
MarioCube |
| 9 jaar |
Op je map aan de lager rechterhand hoek, vind alle gebouwen met een roze top.
Daar is waar je kan binnengaan en je goodies kunt krijgen.
Sommige zijn wel moeilijk te vinden.
Geheimen:
We storten neer!
MarioCube |
| 9 jaar |
Pak een schurk vast: klik op Y door een web te spuiten, als je de schurk heb houdt Y ingedrukt en klik 1 keer op X. Nu heb je de schurk vast. Ga naar de top van een hoog gebouw en spring naar onder klik 1 keer op X en als je bijna onder bent slinger weg met R. Nu valt de schurk helemaal naar onder en is bijna altijd dood.
Geheimen:
Helikopter! Breng mij weg!
MarioCube |
| 9 jaar |
Als je een helikopter ziet in de buurt van het Vrijheidsbeeld, ga dan op een gebouw staan en schiet je web er aan vast. schiet snel een ander web aan die andere heli vast en die brengt je naar het Vrijheidsbeeld.
PS: Het is beter als je wacht op een gebouw.
MarioCube |
| 9 jaar |
Er is een aanval die niet in de handleiding of het spel is beschreven. Je kan hem uitvoeren door B,Y,Y te drukken bij een vijand. Spidey zal je vijand weg gooien door hem 1 cirkel rond te swingen en hem los laten.
Geheimen:
I believe I can touch the sky!
MarioCube |
| 9 jaar |
1. Launch je vijand de lucht in.
2. Doe twee luchtaanvallen.
3. En druk op A, je zal jezelf dan de lucht in lanceren (De aanval moet gekocht worden).
4. Web Yank hem snel naar jezelf toe! (Y en Beneden).
5. Herhaal stap 2,3 en 4. En je zal heel hoog komen.
PS: Je moet wel eerst even oefenen he?
MarioCube |
| 9 jaar |
Als je weinig levens hebt en je vecht tegen normale vijanden druk dan Y en dan X om iemand vast te pakken (moet wel eerst de aanval kopen), je kan hem dan slaan, weg gooien of andere gekochte aanvallen, als je hem snel wilt verslaan, gooi hem dan in het water of van hoge hoogte.
Geheimen:
Overwin Mysterio
MarioCube |
| 9 jaar |
Wanneer je Mysterio bevecht bij de Speedy Mart, is het gevecht heel kort.
Stomp hem gewoon een paar keer om hem te verslaan en bereid jezelf voor om Mysterio`s juiste identiteit bloot te leggen.
Wanneer je Mysterio bevecht bij de Speedy Mart, voer gewoon een Sprinting Uppercut uit.
Dit zal zijn hoofd gedeelte eraf slaan om zijn juiste identiteit te ontbloten.
MarioCube |
| 9 jaar |
Wanneer Rhino je probeer te raken, zal er een flist boven Spider-Man`s hoofd zijn.
Druk op de X-knop wanneer dat gebeurt.
Wanneer Rhino stop met spinnen, zal hij duizelig zijn.
Stomp hem tot hij weer bijkomt, hij zal zich dan opladen naar je.
Spring over hem.
Stomp of web hem dan NIET.
Als je hem inwebt zal je gekwetst raken.
Als je hem stompt zal het geen enkel effect hebben omdat er rond zijn lichaam metaal is!
Minder tips en geheimen.